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KillZone 2 - Página 12 Empty Re: KillZone 2

Ter maio 12 2009, 10:01
Downie: \\"Guerrilla Games is working on \\"most beautiful\\" DLC ever\\"

ROTTERDAM - It\''s now been 2 months since we for the first time could enter the battle of Killzone 2. On Queensday (30th April) Guerrilla Games brought a new package called \\"Steel & Titanium, which added new multiplayer maps.

But there\''s more! Our observant eyes have noticed that Sebastian Downie is looking for new testers for Guerrilla Games. We asked ourself where it would be. New Killzone 2 DLC? Killzone 3?

Vamos la ver o que vai sair daqui!!!!


Huh



A Guerrilla Games está à procura de mais jogadores para testar os próximos mapas adicionais para Killzone 2 e acredita que vão ser os mapas com o melhor aspecto visual até à data.

O site NextGamer perguntou a Sebastion Downie da Guerrilla para que são precisos mais membros e Downie respondeu que, \\"são para conteúdos adicionais para Killzone 2, e tudo o que vos posso dizer é que visualmente são a melhor coisa que alguma vez fizemos.\\"

Se são fãs acérrimos de Killzone 2 tentem a vossa sorte e quem sabe na E3 sejam reveladas novidades do próximo pacote de mapas adicionais para o jogo e que vai ter no nome \\"Retro\\".

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KillZone 2 - Página 12 StA52AssaultRifle

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KillZone 2 - Página 12 StA18Pistol

KillZone 2 - Página 12 StA14Rifle

KillZone 2 - Página 12 StA11SMG

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KillZone 2 - Página 12 Sniper

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KillZone 2 - Página 12 AssaultInfantryAdvanced

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KillZone 2 - Página 12 Sev

KillZone 2 - Página 12 Rico

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KillZone 2 - Página 12 JanEvelynNarville

KillZone 2 - Página 12 Garza




Fixe Fixe Fixe Fixe Fixe Fixe Fixe Fixe Fixe Fixe


Última edição por AkiraTetsuo em Ter maio 12 2009, 11:41, editado 1 vez(es)
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Ter maio 12 2009, 11:20
Mal posso esperar para ver esses mapas. Revirar os olhos
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Ter maio 12 2009, 13:19
Eu tb :P
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Qua maio 20 2009, 13:45
Apreciem. :)
(Não se esqueçam de clicar no botão "HQ")



Saiem dia 11 de Junho e parecem estar brutais. Fixe

Mas quase de certeza que são mais 6€. :(
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Qua maio 20 2009, 14:09
Viciado escreveu:Apreciem. :)
(Não se esqueçam de clicar no botão "HQ")



Saiem dia 11 de Junho e parecem estar brutais. Fixe

Mas quase de certeza que são mais 6€. :(




ai ai BRUTALISSIMO! Cerveja Fixe
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Qua maio 20 2009, 16:52
ESPECTÁCULO Risada

Se sairem a 11 de Junho calha mesmo bem pois vou estar essa semana de férias LOL
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Qua maio 20 2009, 18:22
Espero desta vez comprar logo no próprio dia. :D
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Qua maio 27 2009, 12:18
Killzone 2 Patch 1.27 Details

Even though the game has been out in stores for a while, Guerrilla remains committed to keeping Killzone 2 one of the strongest multiplayer experiences for PLAYSTATION 3. This week sees the release of Patch 1.27, which introduces a number of tweaks based on direct feedback from the Killzone community. We sat down with Eric Boltjes, Guerrilla’s Lead Multiplayer Designer, to walk us through the most important changes and the reasons for their implementation.

First of all, Eric, can you run us through the highlights of Patch 1.27?

Sure! Most importantly, we’ve added functionality to make the process of finding and playing with friends much easier, tweaked the Skirmish Mode to keep it interesting for players with lower-bandwidth network connections, introduced a new ‘High Precision’ option to the controller configuration menu, and improved the overall balance of the game. There’s also a host of smaller changes as well, but I’ll save that for the change log.

Let’s start with the first one: finding and playing with friends. How has that been changed?

We’ve examined how party systems work and added similar functionality to our game where possible. The ‘Join Friend’ option has been changed so that the player can automatically join a friend’s faction and squad – even if faction balancing is on. In addition, squads and their factions are now persistent over multiple games, so friends can keep playing together continuously.

KillZone 2 - Página 12 3569969707_bb0ec218d4

You said the Skirmish Mode been tweaked – can you explain?

Well, we’ve decided to unlock all the badges in Skirmish Mode. Considering that the game has been out for a while, and that many players have already reached the rank of General, we believe this is a nice way for players with lower-bandwidth network connections to experience the full range of weapons and abilities available in the Warzone.

Control-wise, what exactly does the new ‘High Precision’ option do?

When this option is switched on, it makes the analog sticks more responsive to small movements. Turned off, the controls behave exactly as they did before the patch. It’s not a radical overhaul of the control system, so the layout and the ‘weight’ of the controls remain the same.

Still, a lot of us here at Guerrilla really enjoy the new High Precision option, so we’ve decided to switch it on by default for new players. Existing Killzone 2 players will have the option turned off by default after patching – we wouldn’t want to force a sudden change to the controls on you!

KillZone 2 - Página 12 3569969613_daf4b44ae2

How have you improved the overall balance of the game?

For starters, Patch 1.27 allows players to switch factions manually if the factions are unbalanced. If the factions consist of, say, 13 players versus 11 players, a player from the largest faction can manually switch over to make it an even 12 versus 12. Switching in the other direction is not allowed, so players from the smaller team can’t defect to the larger team if the battle doesn’t go their way. Players who switch over retain all their points, but squad affiliations will of course be lost.

Furthermore, we’ve removed the temporary invulnerability awarded to players who spawn at a spawn point other than the base camp. The players will still be safe at their own base camp, but custom-placed or mission-based spawn points do not yield temporary invulnerability anymore. This will hopefully give opposing players already at this location a fair chance.

Finally, we’ve made a couple of changes to the Badge abilities. The Assault Badge, for instance, was deemed too powerful by many players – so we tweaked down its Armor ability from 100 hit points to 50 hit points. The Tactician Badge’s secondary ability (to request air support from a Sentry Bot) has also been tweaked to make the Sentry Bot more useful. It can aim more accurately now, and its health is a little higher as well. To make it even more useful, we’ve reduced the way automated turrets target them, so they’re not shot down as fast. It should certainly make the Air Support Specialist ribbon easier to obtain!

Thank you for your time, Eric!

Thank you, and thanks to all the Killzone 2 fans out there! We hope this patch demonstrates our continued support and dedication to Killzone 2. Stay tuned for more downloadable content and more tweaks coming in the near future!
Fonte: PlayStation.Blog

Este update trás coisas boas e coisas más, tem coisas que já faziam mesmo falta. :)

Este update estará disponível amanhã.
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Qua maio 27 2009, 14:14
Não me parece muito mau, mas o tempo o dirá ...

Feliz
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Qui maio 28 2009, 09:49
Killzone 2 recebe hoje nova actualização Notícias





A Guerrilla vai lançar hoje uma actualização para Killzone 2 que, entre outras novidades, vai melhorar os controlos de jogo respondendo assim às criticas de alguns utilizadores adicionando assim uma nova opção de controlo de precisão, que melhora a resposta dos sticks analógicos.

Trata-se do patch versão 1.27 e a produtora destacou que agora será mais fácil de jogar com amigos, e que também melhoraram o modo Skirmish para que os jogadores com pior largura de banda possam jogar em melhores condições.

Os jogadores vão também poder agora unir-se de forma automática à facção ou esquadrão de um amigo, e os grupos formados serão permanente durante várias partidas, pelo que não vai ser necessário reconstruir novas equipas depois de terminar.



Como ja andam a dizer é mais uma ajuda para quem nao consegue matar ninguem, francamente ja vale a pena estao sempre a criticar se o jogo é facil é porque e facil se e dificil e porque é dificil, para mim é mais uma boa actualizaçao e ve se que a GG esta de olho no seu produto e sempre a fazer melhorias espero que continuem com o bom trabalho!!!
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Sex maio 29 2009, 11:16
O patch foi adiado, ainda não se sabe a data mas não deve ser muito mais tempo.
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Qui Jun 04 2009, 14:47
Queria dar os meus parabéns á Guerrilla Games... após várias tentativas finalmente conseguiram estragar o jogo (pelo menos temporáriamente). =)

A ideia do "Sem Escudo" quando se nasce foi mesmo excelente... agora quando se vai para nascer num ponto de recolação nem temos tempo de dar um passo que comemos logo com uma shotgun em cima (autênticos acampados).

Edit: Pronto... já me estou a começar a habituar, apesar de preferir a maneira antiga. :P
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Sex Jun 05 2009, 03:09
Viciado escreveu:Queria dar os meus parabéns á Guerrilla Games... após várias tentativas finalmente conseguiram estragar o jogo (pelo menos temporáriamente). =)

A ideia do "Sem Escudo" quando se nasce foi mesmo excelente... agora quando se vai para nascer num ponto de recolação nem temos tempo de dar um passo que comemos logo com uma shotgun em cima (autênticos acampados).

Edit: Pronto... já me estou a começar a habituar, apesar de preferir a maneira antiga. :P



MANHOSO!!! TU ES RATO!!! LOL VAMOS NOS HABITUAR Á CENA EU POIS SE TIVER A SORTE DE APANHAR ALGUEM AO NASCER NO RESPAWN CLARO QUE O VOU DESPACHAR ISTO É SE TIVER DE PASSAGEM NA ALTURA QUE ELE RESSUSCITE MAS DIGO JA QUE NAO SOU ACAMPADO, ISSO NUNCA SEREI!!!!
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Sex Jun 05 2009, 04:45
ÉS POIS AKIRA, ÉS UM HIPER ACAMPADO E ANDAS SEMPRE CHEIO DE LAG, E COM A PS3 NOVA AINDA É PIOR.

LOL LOL LOL LOL
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Sex Jun 05 2009, 09:21
FERSA05 escreveu:ÉS POIS AKIRA, ÉS UM HIPER ACAMPADO E ANDAS SEMPRE CHEIO DE LAG, E COM A PS3 NOVA AINDA É PIOR.

LOL LOL LOL LOL




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Sex Jun 05 2009, 12:08
LOL it!
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Sex Jun 05 2009, 14:09
AkiraTetsuo escreveu:
FERSA05 escreveu:ÉS POIS AKIRA, ÉS UM HIPER ACAMPADO E ANDAS SEMPRE CHEIO DE LAG, E COM A PS3 NOVA AINDA É PIOR.

LOL LOL LOL LOL




LP--- Laggers Profissionais-- NAO E POR ACASO QUE PERTENCO Á FAMILIA E GRANDE CLÃ DE Laggers Profissionais!!!! LOL LOL LOL Palmas Cerveja

Fica descansado que no que diz respeito a LAG eu sou o maior!!! O pessoal em certos dias farta-se de me dar tiros e eu nunca morro.... Envergonhado Envergonhado Envergonhado
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Qui Jun 11 2009, 09:35
Já estão disponíveis os dois novos mapas para download na ps store tuga. 5.99€ Confesso que estão muito melhores que os dois anteriores. Só falta o pessoal marcar umas jogatanas lá. Cerveja
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Qui Jun 11 2009, 11:27
Melhor Promo que esta é complicado...



Risada
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Qui Jun 11 2009, 11:51
Ok boss sure think boss- ate parece o CHUCK NORRIS!!!! QUE LOLADA!!! LOL Cerveja

Off-Topic Porque é que Portugal não recebeu o VIDZONE? Alguem sabe? Off-Topic
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Qui Jun 11 2009, 16:34
Off-Topic

Simples... Portugal não pertence á Europa. :)

Para a Sony quando dizem que um serviço vai ser lançado na "Europa" eles referem-se a Reino Unido, Irlanda, França, Itália, Alemanha, Espanha e Austrália. E como já estamos habituados (ou deviamos estar) quando lhes é perguntado o porquê de não ser lançado para a Europa toda a história é sempre a mesma... leis diferentes blá blá blá whyskas saquetas.

E também não vale a pena criarem uma conta do Reino Unido ou de outra qualquer porque (pelo menos por enquanto) o serviço é Region Locked, logo não há Vidzone para os portugueses. Fixe

:/

Off-Topic


Última edição por Viciado em Sex Jul 10 2009, 14:07, editado 1 vez(es)
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KillZone 2 - Página 12 Empty Re: KillZone 2

Sex Jul 10 2009, 10:03
VEM AI MAIS UM COM MAPAS NOVOS E ARMAS NOVAS!!!


Killzone2 "Napalm and Petrusite" Map pack Dated and Priced

The officiel Japanese Killzone2 website has updated earlier today with a new article appearing on the 'DLC' section of the page. We learn that the third Killzone2 Map pack "Napalm and Petrusite" will be released on July 23rd and cost 800 Yen (5.99 Euros). Two new maps, "Suljeva Cliffside" and "Arctower Landing" will be introduced. Moreover, two new weapons will make their way into the multiplayer mode, those being the flamethrower and boltgun. Last but not least, 8 new trophies will be added. Cerveja


http://www.n4g.com/ps3/News-358625.aspx
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KillZone 2 - Página 12 Empty Re: KillZone 2

Sex Jul 10 2009, 10:17
Boas news.

Bem qt ao troféus já todos sabemos quais serão ;)
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Sex Jul 10 2009, 10:40
Isto ultimamente é só 5,99€ todas as semanas. Risada

Quanto ao 3º pack, este promete, suponho que as duas novas armas vão ter sitios especificos nesses 2 mapas para as apanharmos e finalmente trás troféus mais complicados. Revirar os olhos

Edit:

Killzone 2 DLC #3 - “Napalm & Cordite” (and flames and bolts)

Hello there PlayStation Blog! It’s good to be back. And it’s even better to be back with some exciting news for you guys. There is a new DLC pack incoming, called Napalm & Cordite. It has flames and bolts will fulfill the wishes of many of our weirdest fans. There will be more info on that next week, for now let’s focus on the patch.

KillZone 2 - Página 12 3707771258_b061063523_o

KillZone 2 - Página 12 3707771406_f5f4796bb3_o

As with any good DLC, it needs a great patch. We’ve been scouring the forums, stopping and interrogating you in the streets and using futuristic mind-reading technology* to find out what you wanted changed in Killzone 2 and have done our best to try and accommodate that with our patches. So it is time for the latest and greatest update to come to Killzone 2, imaginatively titled: Patch 1.28. (How we come up with these snappy names I’ll never know)

So without further ado, here is the official press-release with the list of new features and fixes for you to go through and discuss further. I’ll be hanging around the comments section for a wee while, so feel free to ask any questions you might have regarding the below, or anything Killzone related.

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KillZone 2 - Página 12 3707771090_5a3af9246a_o

Over and out. Seb “MotherH” Downie

*Futuristic technology comprising mainly of some rope, a hammer and some knee-caps.


On Tuesday, July 14th 2009 at 8AM Greenwich Mean Time, Guerrilla Games will release the 10th update for the visceral shooter, Killzone 2.

Patch 1.28 will be 91MB in size (316MB for Asian release) and will be released worldwide simultaneously pending a server update. There will be an anticipated server down-time of about 2 hours while the patch is rolled out and the server updates are completed and tested. The following fixes and features are included in this latest release:

Feature - Code support for DLC pack III “Napalm & Cordite”. The update will enable players to create games with the newest maps “Suljeva Cliffside” and “Arctower Landing”

Feature - Code support for DLC to allow the additions of the Flamethrower and the Boltgun to multiplayer.

Trophies – New trophies added for DLC pack III “Napalm and Cordite”.

Feature - Detailed information screen when browsing games. Items displayed include: Friendly Fire, Faction Balancing, Custom Weapons and Custom Badges as well as the region, game size, selected maps and allowed Missions and Badges.

KillZone 2 - Página 12 3707782400_04d8bea9d8_o

Feature - Higher values for Bodycount mode. Players can now create games with 5, 10, 15, 20, 25, 50, 100 and 200 points to increase the time of the mode for 32 player games.

Feature - Moderators can now create double-points events.

Fix for persistent squads now working correctly when users using separate Japanese accounts join Friends.

New loading screens.

Moderation – Additional powers and functionality for online moderators.

Fix for Clan Leader leaving his clan before an active Tournament of Clan Challenge.

Fix for score replication on different clients.

Fix for a Clan Challenge results displaying a won/lost games as a ‘Draw’.

Fix for incorrect Tournament timings being displayed for (semi)-final.

Fix for an empty message pop-up being displayed.

‘High Precision Mode’ now defaulting when requested.

Fix for stuttering audio on the Asian version.

Fix for network error displayed when trying to log in with another users account.

Fix to reduce network traffic and improve performance.

Fix for occasionally being displayed an empty background when ‘Join Friend’ via Communications tab.

Exploit – Pyrrhus Rise map boundary fix.

Exploit – Radec Academy collision fix to prevent players being revived inside a pillar and using it to their advantage.

Cosmetic fix for Medic Gun visual effects.

Cosmetic fix for Search & Retrieve object being cloaked by the Scout.

Cosmetic fix for Scouts body remaining cloaked after being mortally wounded (i.e. headshot).

Gameplay – Damage from Sentry bots tweaked back on request of the community.

Collection of minor code fixes.

For the latest new content, news and all things Killzone, visit www.Killzone.com which will also reflect the changes made to the game such as being able to view Battle Replays of games played out on the new maps or being able to use the new settings to create Clan Challenges or Tournaments. Further features and fixes to www.Killzone.com include:

Feature - Tournaments - Full tournament functionality enabled once again.

Feature - Upcoming Tournaments are now displayed in a clan’s calendar.

Feature - Upcoming Tournaments are now displayed in My Killzone upcoming events.

Feature - Upcoming Tournaments are now displayed in clan communication center.

Feature - Tournament and Clan Challenge support for DLC Pack III “Napalm & Cordite”.

Feature - Additions of sounds in Battle Replays.

Feature - Additional animations in Battle Replays.

PlayStation®️3 landing page updated.

Higher selectable Bodycount values when creating Tournaments or Clan Challenges via www.Killzone.com.

Various bug-fixes and minor updates.
Fonte: PlayStation.Blog


Pelo que vejo este patch só trás coisas boas (felizmente). Gostei principalmente de ler que os "Sentry Bots" vão ter o "poder" que tinham antes da última actualização (Oh Yeah) e o novo menu com os detalhes do jogo de cada servidor (acabaram-se as entradas ás "cegas" nos servidores).
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Sex Jul 10 2009, 14:48
Já imagino o gozo que vai dar barrer uns quantos gajos de lança-chamas...Feliz
Só espero que não acabem por piorar a jogabilidade e a experiência de jogo Duvidoso

;) Feliz
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